MAPY NA ZAMÓWIENIE – dostosowane do Twoich potrzeb. SPRAWDŹ >>>
Schowek00,00 zł
Twój schowek jest pusty
Koszyk00,00 zł
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » FAQ - pytania i odpowiedzi

FAQ - pytania i odpowiedzi

- podstawowe informacje dotyczące zakupów w swiatmap.pl

 

Czy w swiatmap.pl można zamówić personalizowaną mapę?

Tak, realizujemy projekty na indywidualne zamówienia z zakresu kartografii. Mamy bardzo bogate doświadczenie w realizacji personalizowanych produktów dla biznesu, logistyki, transportu. W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Szczegóły oferty map personalizowanych można poznać w zakładce MAPY REKLAMĄ.

 

 

Czy wystawiamy faktury?

 

Tak, wystawiamy faktury do zamówień. Aby otrzymać taką fakturę, należy zaznaczyć odpowiednią opcję, kupując online oraz podać dane do faktury. Nie wystawiamy faktury z datą wsteczną.

 

 

Czy wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności?

 

Dla instytucji budżetowych, szkół istnieje taka możliwość. Jednakże prosimy o kontakt indywidualny: info@swiatmap.pl

 

 

Czy można zwrócić produkt?

 

Tak, każdy zakupiony u nas produkt zgodnie z prawem handlowym można zwrócić w terminie do 14 dni od daty zakupu. Jeśli towar był kupowany na fakturę w formie ozdobnej, nie w formie do odsprzedaży, również istnieje możliwość zwrotu produktu w terminie 14 dni.

 

 

Co zrobić, gdy przesyłka dojdzie uszkodzona?

 

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia docierały do naszych Klientów w nienagannym stanie. Jednak sporadycznie zdarzają się sytuacje niepożądane. W takim przypadku należy nie przyjąć paczki od Kuriera i skontaktować się z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Zamówienie wróci do nas, my przejdziemy proces reklamacji z firmą kurierską, a Tobie dostarczymy ponownie nowy produkt.

 

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 

Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie w Łodzi, przy ulicy Rąbieńska 18 w godzinach od 9 do 17. Na miejscu można dokonać płatności gotówką jak i kartą.

 

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Tak, zapraszamy do składania zamówień w swiatmap.pl za pomocą kontaktu mailowego (info@swiatmao.pl)  lub telefonicznego (666 04 01 01)

 

 

Czy Kurier zadzwoni przed dostarczeniem przesyłki?

 

Niestety nie możemy tego zagwarantować. Jedni kurierzy dzwonią. Inni nie dzwonią. Kurier nie ma obowiązku zadzwonienia przed dostawą.  

 

 

Płatność się nie powiodła. Jak mogę ją ponowić?

 

Na mail zostało wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia, w którego treści jest link do panelu klienta, skąd można ponowić płatność za zamówienie. Po zalogowaniu się do konta klienta można ponowić płatność dla zamówienia.

 

 

Czy mogę zmienić adres dostawy?

 

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, czyli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysyłki, to można zmienić adres dostawy. Zapraszamy wtedy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

 

 

Czy sprzedajemy pliki map?

 

Prosimy o kontakt indywidualny: info@swiatmap.pl



 

Obsługa

Masz inne pytanie?

Formularz kontaktowy: link

 


Przejdź do strony głównej
Akcesoria dół strony
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu