MAPY NA ZAMÓWIENIE – dostosowane do Twoich potrzeb. SPRAWDŹ >>> |
Tak, realizujemy projekty na indywidualne zamówienia z zakresu kartografii. Mamy bardzo bogate doświadczenie w realizacji personalizowanych produktów dla biznesu, logistyki, transportu. W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Szczegóły oferty map personalizowanych można poznać w zakładce MAPY REKLAMĄ.
Tak, wystawiamy faktury do zamówień. Aby otrzymać taką fakturę, należy zaznaczyć odpowiednią opcję, kupując online oraz podać dane do faktury. Nie wystawiamy faktury z datą wsteczną.
Dla instytucji budżetowych, szkół istnieje taka możliwość. Jednakże prosimy o kontakt indywidualny: info@swiatmap.pl
Tak, każdy zakupiony u nas produkt zgodnie z prawem handlowym można zwrócić w terminie do 14 dni od daty zakupu. Jeśli towar był kupowany na fakturę w formie ozdobnej, nie w formie do odsprzedaży, również istnieje możliwość zwrotu produktu w terminie 14 dni.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia docierały do naszych Klientów w nienagannym stanie. Jednak sporadycznie zdarzają się sytuacje niepożądane. W takim przypadku należy nie przyjąć paczki od Kuriera i skontaktować się z naszym Serwisem Obsługi Klienta. Zamówienie wróci do nas, my przejdziemy proces reklamacji z firmą kurierską, a Tobie dostarczymy ponownie nowy produkt.
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie w Łodzi, przy ulicy Rąbieńska 18 w godzinach od 9 do 17. Na miejscu można dokonać płatności gotówką jak i kartą.
Tak, zapraszamy do składania zamówień w swiatmap.pl za pomocą kontaktu mailowego (info@swiatmao.pl) lub telefonicznego (666 04 01 01)
Niestety nie możemy tego zagwarantować. Jedni kurierzy dzwonią. Inni nie dzwonią. Kurier nie ma obowiązku zadzwonienia przed dostawą.
Na mail zostało wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia, w którego treści jest link do panelu klienta, skąd można ponowić płatność za zamówienie. Po zalogowaniu się do konta klienta można ponowić płatność dla zamówienia.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, czyli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysyłki, to można zmienić adres dostawy. Zapraszamy wtedy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Prosimy o kontakt indywidualny: info@swiatmap.pl
|